Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές της Δεσκάτης που φέτος πέτυχαν να εισαχθούν στα Ανώτατα και Τεχνολογικά Ιδρύματα της χώρας. Τα υψηλά ποσοστά επιτυχιών οφείλονται τόσο στο ότι η φετινή χρονιά ήταν ιδιαίτερα παραγωγική και δημιουργική όσο και στο υψηλό επίπεδο της εκπαιδευτικής διαδικασίας που συντελείτε από τους εκπαιδευτικούς στη Δεσκάτη. Συγχαίρω επίσης, και όλους αυτούς που προσπάθησαν χωρίς να...
