Ν. Μίγκος: «Ναι στον Καποδίστρια ΙΙ»
Υπέρ της νέας διοικητικής μεταρρύθμισης, η οποία είναι γνωστή ως «Καποδίστριας ΙΙ» τάχθηκε ο δήμαρχος Δεσκάτης κ. Νίκος Μίγκος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην δημοσιογράφο κ. Κατερίνα Μαρκοπούλου την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου στον τηλεοπτικό σταθμό "West" της Κοζάνης, τονίζοντας ότι η μεταβίβαση επιπλέον αρμοδιοτήτων στην τοπική αυτοδιοίκηση πρέπει να συνοδευτεί από παράλληλη μεταφορά...

Αμέσως με την ανάληψη των καθηκόντων του στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου ο επανεκλεγείς Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Τηλέμαχος Καψάλης δήλωσε : Εύχομαι σε όλους του Δημ. Συμβούλους και δημότες καλή χρονιά και υγεία, ευχαριστώ τον κ. Δήμαρχο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε εκ νέου προτείνοντας με ως Πρόεδρο του Δ.Σ., ευχαριστώ όλους τους Δημ....