Στις 18-19 Νοεμβρίου 2019 ο Δήμαρχος Δεσκάτης Κορδίλας Δημήτριος συνοδευόμενος από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. Κογιο Ζήση βρέθηκαν στην Αθήνα όπου είχαν σειρά επαφών με υπηρεσιακούς παράγοντες και συνάντηση με τον Υφυπουργό Εσωτερικών κ.Λιβάνιο Θεόδωρο. Στην συζήτηση που έγινε εξετάστηκαν τρόποι επίλυσης έκτακτης επιχορήγησης για την σύνταξη του νέου προϋπολογισμού έτσι ώστε να μην χρειαστεί να προβούμε σε νέο δανεισμό για το κλείσιμο...
















