Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η ημερίδα παρουσίασης δύο σημαντικών έργων για το Δήμο Δεσκάτης που αφορούν: την ενεργειακή αναβάθμιση του συνόλου των σχολικών κτιρίων του Δήμου, καθώς και την τηλεθέρμανση με βιομάζα και συναφείς πηγές ενέργειας για τα Δημοτικά κτίρια της Δεσκάτης. Όταν στην αγαστή και καρποφόρο συνεργασία του πρώτου και του δεύτερου βαθμού τοπικής αυτοδιοίκησης, προστίθεται η επιστημονική γνώση του ΤΕΙ Δυτικής...
Ανακοίνωση για υποβολή αιτήσεων χορήγησης ενίσχυσης έτους 2017 Κατεβάστε εδώ την ανακοίνωση












